INFOLINIA: 71 74 74 700
czynna pon.-pt. 7:30–18:00
(Infolinia ogólna Kampanii KRD)

Skontaktuj się z nami

Porady

decorative image
Zapraszamy do reklamy – mała firma w Internecie
Małe firmy często rezygnują z reklamy online z obawy przed kosztami, brakiem wiedzy lub natłokiem niezrozumiałych pojęć. W tym odcinku podcastu „Trzy słowa o biznesie” rozmawiamy z Urszulą Stańczak, starszą specjalistką ds. zakupu mediów w KRD, o tym, jak przełamać te bariery.
Ula opowiedziała o tym, jak wygląda brief mediowy i co powinien zawierać. Co oznacza KPI, lead czy targetowanie i dlaczego te pojęcia są  najważniejsze w planowaniu kampanii. Wraz z prowadzącym,  Maciejem Kałużniakiem,  mówili o tym, czy jednoosobowa działalność może skutecznie reklamować się w Internecie bez wielkiego budżetu.

- Facebook Ads to narzędzie, które przy odrobinie wiedzy jest dostępne niemal dla każdego, Nawet mała firma może zacząć od kilku złotych dziennie i uczyć się na własnych kampaniach — mówi Urszula Stańczak.

W rozmowie przedstawiła również zalety współpracy z agencjami reklamowymi, potencjalne koszty oraz podpowiedziała, jak ocenić, czy kampania faktycznie działa.

- Jeśli nie widzisz efektów w swoim biznesie, może kampania nie została właściwie ustawiona. Warto mieć dostęp do panelu reklamowego i samemu monitorować, jak wydawane są pieniądze – tłumaczy Ula.

Na koniec  zaprezentowała różne kanały — od reklamy internetowej, przez billboardy, aż po radio — wraz z analizą które z nich są realnie dostępne i efektywne dla mniejszych przedsiębiorców.

Posłuchaj rozmowy i poznaj tajniki skutecznej reklamy: