Porady
Zapraszamy do reklamy – mała firma w Internecie
Małe firmy często rezygnują z reklamy online z obawy przed kosztami, brakiem wiedzy lub natłokiem niezrozumiałych pojęć. W tym odcinku podcastu „Trzy słowa o biznesie” rozmawiamy z Urszulą Stańczak, starszą specjalistką ds. zakupu mediów w KRD, o tym, jak przełamać te bariery.
Ula opowiedziała o tym, jak wygląda brief mediowy i co powinien zawierać. Co oznacza KPI, lead czy targetowanie i dlaczego te pojęcia są najważniejsze w planowaniu kampanii. Wraz z prowadzącym, Maciejem Kałużniakiem, mówili o tym, czy jednoosobowa działalność może skutecznie reklamować się w Internecie bez wielkiego budżetu.
- Facebook Ads to narzędzie, które przy odrobinie wiedzy jest dostępne niemal dla każdego, Nawet mała firma może zacząć od kilku złotych dziennie i uczyć się na własnych kampaniach — mówi Urszula Stańczak.
W rozmowie przedstawiła również zalety współpracy z agencjami reklamowymi, potencjalne koszty oraz podpowiedziała, jak ocenić, czy kampania faktycznie działa.
- Jeśli nie widzisz efektów w swoim biznesie, może kampania nie została właściwie ustawiona. Warto mieć dostęp do panelu reklamowego i samemu monitorować, jak wydawane są pieniądze – tłumaczy Ula.
Na koniec zaprezentowała różne kanały — od reklamy internetowej, przez billboardy, aż po radio — wraz z analizą które z nich są realnie dostępne i efektywne dla mniejszych przedsiębiorców.
Posłuchaj rozmowy i poznaj tajniki skutecznej reklamy:
- Facebook Ads to narzędzie, które przy odrobinie wiedzy jest dostępne niemal dla każdego, Nawet mała firma może zacząć od kilku złotych dziennie i uczyć się na własnych kampaniach — mówi Urszula Stańczak.
W rozmowie przedstawiła również zalety współpracy z agencjami reklamowymi, potencjalne koszty oraz podpowiedziała, jak ocenić, czy kampania faktycznie działa.
- Jeśli nie widzisz efektów w swoim biznesie, może kampania nie została właściwie ustawiona. Warto mieć dostęp do panelu reklamowego i samemu monitorować, jak wydawane są pieniądze – tłumaczy Ula.
Na koniec zaprezentowała różne kanały — od reklamy internetowej, przez billboardy, aż po radio — wraz z analizą które z nich są realnie dostępne i efektywne dla mniejszych przedsiębiorców.
Posłuchaj rozmowy i poznaj tajniki skutecznej reklamy: