Informacje prasowe
Czwartek, 23 maja 2024 r.
Komunikacja KRD wyróżniona przez dziennikarzy w niezależnym raporcie
Krajowy Rejestr Długów od ponad 19 lat jest merytorycznie i ekspercko obecny w mediach. W najnowszym, niezależnym raporcie Clear Communication został uznany przez dziennikarzy za markę, która „wyróżnia się pod względem komunikacji”.
Badanie „Media relations. Status związku – to skomplikowane” przygotowane przez agencję PR Clear Communication Group na grupie 40 dziennikarzy pracujących w największych redakcjach prasowych, RTV i internetowych, ujawnia, że przedstawiciele mediów otrzymują każdego dnia setki komunikatów prasowych, z czego zaledwie co dziesiątą są w stanie przeczytać. Na uwagę zasługują wyłącznie rzetelne materiały prasowe na aktualny temat, które powstały w oparciu o różnego rodzaju raporty i badania.
Dla mediów ważne jest również, kto przesyła daną informację prasową: siła marki nierzadko decyduje o tym, czy zainteresują się przesłanym komunikatem. Do marek szczególnie wyróżniających się pod względem komunikacji dziennikarze zaliczają Krajowy Rejestr Długów, a także m.in.: mBank, TVN, Expander, Polsat, Biedronka, InPost, Toyota, Lidl, UOKIK, Żabka, Orange, Microsoft, BLIK, Mastercard, Samsung, BMW, Mitsubishi czy Deloitte.
Nadzór nad prawidłowością przebiegu badania oraz sporządzeniem raportu sprawował Instytut Badań Rynkowych i Społecznych IBRIS.